|
Spoštovani,
pristojni operater distribucijskega sistema (ODS) ni odobril vloge za zamenjavo dobavitelja zemeljskega plina na vašem merilnem mestu @q, z razlogom:
»@sporocilo«
Da bi za vas lahko nadaljevali zamenjavo dobavitelja zemeljskega plina prosimo, da nam sporočite:
Če bi želeli spremeniti podatke o lastniku in podpisniku pogodbe (plačniku) prosimo, da nas o tem obvestite, da vam bomo v podpis poslali obrazce, ki jih za tovrstno spremembo potrebujemo. Na osnovi obstoječe Pogodbe o dobavi zemeljskega plina ter izpolnjenih Vlog za spremembo lastnika in plačnika bomo pri izvajalcu nalog ODS izvedli spremembo lastništva ter zamenjavo dobavitelja.
V primeru, da ste spremenili podatke, kot so naziv ali naslov sedeža podjetja, prosimo, da nam posredujete ustrezno dokazilo. Skladno s prejetim dokazilom bomo poleg zamenjave dobavitelja uredili tudi spremembo podatkov.
V kolikor pa bi želeli izvesti zamenjavo dobavitelja na osnovi enakih podatkov, kot jih ima ODS, nam prosimo posredujte na vpogled račun za zemeljski plin trenutnega dobavitelja in v podpis vam bomo poslali novo Pogodbo za zamenjavo dobavitelja zemeljskega plina.
Vašo povratno informacijo nam posredujte z odgovorom na to elektronsko sporočilo ali nas pokličite na brezplačno številko 080 1558 od ponedeljka do petka od 8. do 20. ure in v soboto od 8. do 14. ure.
Prijazen pozdrav,
vaš GEN-I
|
|