Specialist za razvoj in upravljanje odnosov s strankami (m/ž)

Verjameš, da je odlično upravljanje odnosov s strankami ključ do zvestobe strank? Vidiš izziv v ustvarjanju in zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje za stranke? Veseli te delo s podatki in rad/a raziskuješ zgodbe, ki jih podatki pripovedujejo? Vabimo te v motivirano in povezano ekipo, ki vedno poišče pravo rešitev za stranko.

Skupina GEN-I je ena najhitreje rastočih in inovativnih družb na evropskem energetskem trgu. Kot eden vodilnih predstavnikov energetske industrije se zavedamo družbene odgovornosti in svoje poslanstvo vidimo v uresničevanju novih rešitev za trajnostni način življenja. Hitro in odločno sledimo naprednemu tehnološkemu razvoju pri celovitem prehodu na obnovljive vire energije. Prihodnost brezogljične družbe vidimo v učinkoviti rabi obnovljivih virov energije, prilagodljivemu odjemu, elektrifikaciji in digitalizaciji. Z digitalizacijo poslovanja in uporabo najnaprednejših tehnologij za obdelovanje velikih količin podatkov zagotavljamo učinkovito implementacijo zelenih tehnologij. Zvesti ostajamo inovativnosti in sodelovanju v številnih razvojnih projektih.

Tvoji izzivi:

  • vsebinsko in tehnično analiziranje baze podatkov strank v CRM orodju z namenom podpore pri poslovnih odločitvah ter prilagoditvi poslovnih procesov strankam, 
  • spremljanje in analiziranje sprememb navad strank na osnovi zbranih podatkov v CRM orodju,
  • predlaganje in izvajanje CRM aktivnosti za stranke ter analiziranje uspešnosti in rezultatov,
  • priprava in predstavitve analiz in poročil,
  • aktivno sodelovanje pri razvoju novih storitev, rešitev in produktov na področju upravljanja odnosov s strankami,
  • razvoj in implementacija izboljšav in primerov dobrih praks.

Naša pričakovanja:

  • zaključena vsaj VI. stopnja izobrazbe ekonomske, tehnične, naravoslovne ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj s področja upravljanja odnosov s strankami,
  • izkušnje z analiziranjem baze podatkov strank,
  • analitična znanja in spretnosti, vključevanje BI orodij in poznavaje novejših pristopov v analitiki,
  • izkušnje s »customer journey« na digitalnih kanalih,
  • napredno poznavanje MS Excel-a, 
  • samostojno delo in sodelovanje z vodjo službe,
  • komunikacijske in predstavitvene veščine,
  • odprtost za novosti, proaktivnost pri spopadanju z izzivi, usmerjenost k rezultatom in rešitvam ter želja po nenehnem učenju in rasti,
  • interni prenos znanja in sodelovanje z drugimi službami in oddelki, ki sodelujejo pri oblikovanju strankine izkušnje,
  • aktivno znanje angleškega jezika.

Nudimo ti:

  • soustvarjanje zelene energetske transformacije s prodornim, mladim in zavzetim kolektivom,
  • strokovni in osebni razvoj, podprt z izobraževanji in mentorskimi programi,
  • delo v inovativnem energetskem podjetju in dinamičnem mednarodnem okolju,
  • možnost testiranja novih zelenih tehnologij,
  • neomejene količine kave in sadja na delovnem mestu in 
  • članstvo v aktivnem športnem društvu s 13 različnimi sekcijami, ki ponuja druženje z več kot 270 aktivnimi člani.

Lokacija dela: Nova Gorica, Ljubljana

Ob prijavi oddaj svoj življenjepis in motivacijsko pismo v naslednjih jezikih:

Slovenščina in angleščina

AKTUALNI RAZPISI