Hamburger
Icon Omrežnina Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Omrežnina

Oktobra 2024 je stopil v veljavo nov način obračunavanja energije. Preberite si več o spremembah, ki jih prinaša.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Izračunajte prihranek

Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

Vodja projektov tržnega komuniciranja (m/ž)

Si mojster usklajevanja ekip, rokov in idej? Vodja projektov v marketingu pri nas ni le načrtovalec, temveč pravi dirigent kreativnosti, strategij in izvedbe. Pričakujemo nekoga, ki ima rad red v kaosu, ohranja hladno glavo tudi pod pritiskom, a zna ob pravem trenutku razbiti resnost s ščepcem humorja. Če znaš ljudi povezati kot LEGO kocke, razmišljaš hitro, a premišljeno, in te navdušujejo izzivi v oglaševalskem svetu, potem je to priložnost, ki si jo iskal.

Tvoji izzivi
  • Načrtovanje in koordinacija marketinških aktivnosti za promocijo blagovnih znamk podjetja.
  • Redna komunikacija in strateško marketinško svetovanje internim deležnikom.
  • Koordiniranje kreativnih in produkcijskih ekip pri razvoju oglaševalskih kampanj.
  • Načrtovanje in vodenje marketinških projektov, ki združujejo inovativnost in učinkovitost.
  • Upravljanje pričakovanj uporabnikov ter usklajevanje z notranjimi in zunanjimi izvajalci.
  • Zakup medijskega prostora, usklajevanje s ponudniki storitev, operativni nadzor in pošiljanje vseh materialov ter nadzor nad pogodbami.
  • Pregled nad finančnim vidikom projektov in iskanje možnosti za maksimizacijo rezultatov v okviru razpoložljivih sredstev.
  • Timsko sodelovanje in motiviranje ostalih sodelujočih na projektih.
  • Organizacija dogodkov in promocijskih aktivnosti.
  • Odgovornost za izvedbo projektov, spremljanje njihovega stanja in priprava poročil.
  • Prepoznavanje ovir projektov in predlaganje rešitev.
Naša pričakovanja
  • Več kot 3 leta delovnih izkušenj v marketingu pri vodenju projektov.
  • Digitalna duša, ki ima odlične komunikacijske in organizacijske veščine.
  • Poznavanje digitalnega in analognega marketinškega ekosistema.
  • Izkušnje z delom v interdisciplinarnih timih (kreativci, PR, digitalni strokovnjaki).
  • Visoko stopnjo samoiniciativnosti, samostojnosti in prilagodljivosti.
  • Odlično znanje angleščine; znanje hrvaščine ni prednost, je pa zaželeno.
  • Vozniški izpit kategorije B.
Nudimo ti
  • Soustvarjanje zelene energetske transformacije s prodorno in zavzeto ekipo,
  • strokovni in osebni razvoj, podprt z izobraževanji in mentorskimi programi,
  • možnost hibridnega dela,
  • delo v inovativnem energetskem in dinamičnem mednarodnem okolju,
  • možnost testiranja novih zelenih tehnologij,
  • neomejene količine kave in sadja na delovnem mestu,
  • članstvo v aktivnem športnem društvu z 20 različnimi sekcijami, ki ponuja druženje z več kot 450 aktivnimi člani.
Prijavite se
Ob prijavi oddaj svoj življenjepis in motivacijsko pismo v naslednjih jezikih: Slovenščina in angleščina

Rok prijave je do vključno 24. 01. 2025
Scroll