Hamburger
Icon Oddaja števčnega stanja Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Oddaja števčnega stanja

Še nimate števca, ki omogoča daljinsko odčitavanje porabe električne energije? Števčno stanje za obračun električne energije po vaši dejanski porabi nam lahko mesečno sporočate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek - petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Pametna energija
DOM / ZEMELJSKI PLIN

Zemeljski plin

Poleg skrbi za okolje mislimo tudi na vaše prihranke, čas in udobje. Zagotovite si vso energijo za svoje gospodinjstvo na istem mestu.

Omogočamo vam, da si ob brezogljični elektriki tudi zemeljski plin uredite na enem mestu. S skupnim elektronskim računom lahko prihranite, zmanjšate porabo papirja in sodelujete pri varovanju planeta.

Kaj potrebujem za menjavo dobavitelja?

Prehod k nam je enostaven. V celoti ga lahko opravite prek spleta ali pokličete naše prijazne svetovalce.

>Več o enostavni zamenjavi dobavitelja

Zemeljski plin ob selitvi v novogradnjo

Vse za začetek dobave zemeljskega plina v vaš novi dom uredimo mi ter vam prihranimo čas.

>Vse o zemeljskem plinu za novogradnjo

Kako sklenem pogodbo na daljavo?

Za sklenitev pogodbe z nami potrebujete le računalnik ali mobilni telefon, dostop do spleta in elektronski naslov.

>Več o brezpapirni sklenitvi pogodbe

Želim zmanjšati svoj ogljični odtis

Čeprav zemeljski plin ni brezogljični vir energije, lahko z njegovo učinkovito rabo zmanjšate ogljični odtis.

>Več o učinkoviti rabi zemeljskega plina

Zamenjajte dobavitelja

Enostavna, udobna in digitalna – taka bo vaša izkušnja, če dobavo zemeljskega plina zaupate nam. Izpolnite spletni obrazec, mi pa bomo poskrbeli, da bo vaša želja po menjavi čim prej prišla tudi do distribucijskega operaterja, ki izvaja menjave.

Ceniki in akcije

Redni cenik
Redni cenik zemeljskega plina za dobavo gospodinjskim odjemalcem v odjemnih skupinah od vključno CDK1 do vključno CDK8 – julij22

Cenik velja za dobavo zemeljskega plina gospodinjskim odjemalcem v odjemnih skupinah od vključno CDK1 do vključno CDK8, ki so novi kupci in od vključno 8. 7. 2022 dalje izrazijo interes za sklenitev pogodbe o dobavi zemeljskega plina gospodinjskemu odjemalcu ter jo v nadaljevanju sklenejo. Cenik od vključno 30. 9. 2022 do preklica velja tudi kot ponudba za osnovno oskrbo novih gospodinjskih in skupnih gospodinjskih odjemalcev iz 80.b člena Zakona o oskrbi s plini (Ur.l.RS, št. 204/21 in 121/22; v nadaljevanju: ZOP).

>Preverite
Redni cenik
Redni cenik zemeljskega plina za dobavo gospodinjskim odjemalcem, veljaven od 1. 7. 2022

Cenik velja za dobavo zemeljskega plina gospodinjskim odjemalcem v odjemnih skupinah od vključno CDK1 do vključno CDK8, ki so do vključno 7. 7. 2022 izrazili interes za sklenitev pogodbe o dobavi zemeljskega plina gospodinjskemu odjemalcu ter jo v nadaljevanju sklenili. Navedena ponudba in cenik veljata za individualno (samostojno) oskrbo gospodinjskih odjemalcev zemeljskega plina, ne pa tudi za oskrbo skupnih delov večstanovanjskih stavb z zemeljskim plinom.

>Preverite

Splošni pogoji družbe GEN-I, d.o.o. za dobavo zemeljskega plina gospodinjskim odjemalcem

Pred podpisom pogodbe prosimo preberite Splošne pogoje družbe GEN-I, d.o.o. za dobavo zemeljskega plina odjemalcem, priključenim na distribucijsko omrežje zemeljskega plina v odjmenih skupinah od vključno CDK1 do vključno CDK8.

Splošni pogoji veljajo od 1. 1. 2017, z vključenimi spremembami veljavnimi od 1. 5. 2022 (str. 5)

Pogosta vprašanja

Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna. 

Postopek zamenjave dobavitelja je zelo enostaven:

1. Izpolnite spletni obrazec za zamenjavo dobavitelja v celoti sami ali v drugem koraku spletnega obrazca naložite sliko/pdf zadnjega računa za zemeljski plin, na podlagi katerega vam bomo pripravili pogodbeno dokumentacijo.

2. Pri elektronski sklenitvi pogodbe boste na vaš elektronski naslov prejeli celotno pogodbeno dokumentacijo in jo le z enim klikom elektronsko podpisali.

3.Pri sklenitvi pogodbe v fizični obliki boste celotno dokumentacijo prejeli na vaš stalni naslov. Dokumentaciji bo priložena tudi kuverta z že plačano poštnino, v kateri nam vrnete podpisan izvod pogodbe.

4. Vse drugo bomo za vas uredili mi.

Podatki, ki jih za zamenjavo dobavitelja potrebujete, so naslednji:  

  • osebni podatki podpisnika pogodbe (ime, priimek, stalno prebivališče in davčna številka),
  • kontaktni podatki podpisnika pogodbe – telefonska številka in/ali elektronski naslov,
  • številka in naslov merilnega mesta,
  • osebni podatki lastnika merilnega mesta, če lastnik in podpisnik pogodbe nista ista oseba,
  • številka transakcijskega računa, če želite vzpostaviti plačevanje preko direktne obremenitve – trajnika.  

Podatke najdete tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju vam lahko pomagajo tudi naši prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558, in sicer od ponedeljka do sobote od 8.  do 20. ure.  

Zamenjava dobavitelja je urejena s prvim dnem naslednjega meseca, običajno v nekaj dneh, najkasneje pa v 21 dneh od poslane vloge operaterju distribucijskega sistema.

Račun za dobavljen zemeljski plin prejmete med 5. in 15. dnem v mesecu.  

V primeru rednega mesečnega oddajanja števčnega stanja se na vaših računih že upošteva vašo dejansko porabo zemeljskega plina. Če pozabite sporočiti števčno stanje ali če plačujete zemeljski plin po ocenjeni porabi, bo poračun opravljen, ko prejmemo nov odčitek vašega števčnega stanja. Zanj lahko kadar koli poskrbite sami, sicer pa je za odčitavanja pristojen operater distribucijskega sistema, ki odčitek popiše vsaj enkrat na leto. Poračun je torej opravljen najmanj enkrat na leto – po pridobitvi podatkov o odčitku s strani operaterja distribucijskega sistema.  

Gradient Top
Gradient Bottom
Scroll