Hamburger
Icon Omrežnina Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Omrežnina

Oktobra 2024 je stopil v veljavo nov način obračunavanja energije. Preberite si več o spremembah, ki jih prinaša.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Izračunajte prihranek

Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

Višji sodelavec za tržno komuniciranje (m/ž)

Si zagnan, ustvarjalen in imaš strast do pisanja? Te veseli snovanje in izvedba marketinških kampanj ter priprava besedil, ki navdušijo in prepričajo? Uživaš v pisanju člankov, e-mailov in scenarijev, hkrati pa ti oblikovanje vsebin za kataloge, brošure in letake predstavlja prijeten izziv? Si natančen pri pripravi tekstov za obveščanje in znaš jasno ter privlačno predstaviti ključna sporočila?

Tvoji izzivi
  • Ustvarjanje prepričljivih prodajnih sporočil, ki učinkovito nagovarjajo ciljno publiko. 
  • Razvoj, načrtovanje in izvedba marketinških kampanj z osredotočenostjo na vsebino, ki dosega rezultate. 
  • Priprava kreativnih oglasov – od kampanj do promocije dogodkov. 
  • Vsebinska priprava dogodkov, ki pustijo trajen vtis in krepijo podobo blagovne znamke. 
  • Oblikovanje privlačnih in konkurenčnih ponudb, ki pritegnejo pozornost. 
  • Priprava dopisov in mailingov, ki jasno komunicirajo ključna sporočila. 
  • Spremljanje tržnih trendov in analize konkurence za prepoznavanje novih priložnosti in optimizacijo strategij.
Naša pričakovanja
  • Vsaj 3-5 let delovnih izkušenj na področju tržnega komuniciranja in vsebinskega marketinga. 
  • Odlično pisno izražanje in sposobnost oblikovanja vsebin, ki pritegnejo in navdušijo ciljno publiko. 
  • Poznavanje marketinških strategij priprave oglasov, prodajnih nagovorov in vsebin za različne komunikacijske kanale. 
  • Poznavanje osnovnih zakonitosti znamčenja (brandinga). 
  • Sposobnost strateškega in kreativnega razmišljanja pri snovanju marketinških kampanj in inovativnost pri ustvarjanju vsebin. 
  • Samostojnost, odgovornost in natančnost pri izvedbi nalog ter pripravljenost na timsko sodelovanje. 
  • Želja po lastnem napredku in pripadnosti timu, v katerega te vabimo. 
  • Občutek za detajle in sposobnost ustvarjanja vsebin, ki izstopajo tako po kreativnosti kot tudi profesionalnem standardu. 
Nudimo ti
  • Soustvarjanje zelene energetske transformacije s prodorno in zavzeto ekipo.
  • Strokovni in osebni razvoj, podprt z izobraževanji in mentorskimi programi.
  • Možnost hibridnega dela.
  • Delo v inovativnem energetskem in dinamičnem mednarodnem okolju.
  • Možnost testiranja novih zelenih tehnologij.
  • Neomejene količine kave in sadja na delovnem mestu.
  • Članstvo v aktivnem športnem društvu z 20 različnimi sekcijami, ki ponuja druženje z več kot 450 aktivnimi člani.
Prijavite se
Ob prijavi oddaj svoj življenjepis in motivacijsko pismo v naslednjih jezikih: Slovenščina in angleščina

Rok prijave je do vključno 24. 01. 2025
Scroll