Pogosta vprašanja
Podatki, ki jih potrebujete za zamenjavo dobavitelja, so naslednji:
- osebni podatki podpisnika pogodbe (ime, priimek, stalno prebivališče in davčna številka),
- kontaktni podatki podpisnika pogodbe – telefonska številka in/ali elektronski naslov,
- številka in naslov merilnega mesta,
- osebni podatki lastnika merilnega mesta, če lastnik in podpisnik pogodbe nista isti osebi,
- številka transakcijskega računa, če želite vzpostaviti plačevanje preko direktne obremenitve – trajnika.
Podatke najdete tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju obrazca vam lahko pomagajo tudi naši prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558, in sicer od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro.
Zamenjava dobavitelja je običajno urejena v nekaj dneh, najkasneje pa v 21 dneh od poslane vloge vašemu distribucijskemu operaterju (tj. lokalni elektro).
Ne. Ko pošljete podpisano pogodbo nazaj na GEN-I, ste storili vse potrebno. Za vse postopke prekinitve dosedanjih pogodb v vašem imenu brezplačno poskrbimo mi.
Da, seveda. Za zamenjavo dobavitelja preprosto izpolnite naš spletni obrazec, lastnik merilnega mesta oziroma imetnik soglasja za priključitev pa mora podpisati soglasje imetnika soglasja za priključitev in s tem poda soglasje, da soglaša z vašo uporabo merilnega mesta.
Ne, pogodba za dobavo električne energije za gospodinjske odjemalce je brez vezave.
Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna.