Pogosta vprašanja
Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna.
Postopek zamenjave dobavitelja je zelo enostaven:
1. Izpolnite spletni obrazec za zamenjavo dobavitelja v celoti sami ali v drugem koraku spletnega obrazca naložite sliko/pdf zadnjega računa za zemeljski plin, na podlagi katerega vam bomo pripravili pogodbeno dokumentacijo.
2. Pri elektronski sklenitvi pogodbe boste na vaš elektronski naslov prejeli celotno pogodbeno dokumentacijo in jo le z enim klikom elektronsko podpisali.
3.Pri sklenitvi pogodbe v fizični obliki boste celotno dokumentacijo prejeli na vaš stalni naslov. Dokumentaciji bo priložena tudi kuverta z že plačano poštnino, v kateri nam vrnete podpisan izvod pogodbe.
4. Vse drugo bomo za vas uredili mi.
Podatki, ki jih za zamenjavo dobavitelja potrebujete, so naslednji:
- osebni podatki podpisnika pogodbe (ime, priimek, stalno prebivališče in davčna številka),
- kontaktni podatki podpisnika pogodbe – telefonska številka in/ali elektronski naslov,
- številka in naslov merilnega mesta,
- osebni podatki lastnika merilnega mesta, če lastnik in podpisnik pogodbe nista ista oseba,
- številka transakcijskega računa, če želite vzpostaviti plačevanje preko direktne obremenitve – trajnika.
Podatke najdete tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju vam lahko pomagajo tudi naši prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558, in sicer od ponedeljka do sobote od 8. do 20. ure.
Zamenjava dobavitelja je urejena s prvim dnem naslednjega meseca, običajno v nekaj dneh, najkasneje pa v 21 dneh od poslane vloge operaterju distribucijskega sistema.
Račun za dobavljen zemeljski plin prejmete med 5. in 15. dnem v mesecu.
V primeru rednega mesečnega oddajanja števčnega stanja se na vaših računih že upošteva vašo dejansko porabo zemeljskega plina. Če pozabite sporočiti števčno stanje ali če plačujete zemeljski plin po ocenjeni porabi, bo poračun opravljen, ko prejmemo nov odčitek vašega števčnega stanja. Zanj lahko kadar koli poskrbite sami, sicer pa je za odčitavanja pristojen operater distribucijskega sistema, ki odčitek popiše vsaj enkrat na leto. Poračun je torej opravljen najmanj enkrat na leto – po pridobitvi podatkov o odčitku s strani operaterja distribucijskega sistema.