Oktobra 2024 je stopil v veljavo nov način obračunavanja energije. Preberite si več o spremembah, ki jih prinaša.
Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.
Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.
Zadovoljna stranka je naš uspeh.
V GEN-I si prizadevamo, da imajo naši odjemalci konkurenčne cene, zanesljivo dobavo energentov, predvsem pa da so ob poslovanju z nami zadovoljni in v nas prepoznajo zaupanja vrednega dobavitelja.
Naša prizadevanja potrjuje tudi raziskava Mladinske knjige, saj smo v letu 2021 že osmo leto prejeli priznanje: najbolj zaupanja vredna blagovna znamka med ponudniki električne energije.
Zaupanje strank gradimo tudi z dejanji družbeno odgovornega podjetja. V preteklosti smo zato že večkrat stopili naproti svojim gospodinjskim odjemalcem in jih poskušali zaščititi pred vplivi energetske krize. Poleg 15% znižanja cen elektrike v prvem valu epidemije pomladi leta 2020, smo v času energetske krize podali zavezo, da cen električne energije za gospodinjske odjemalce do poletja 2022 ne bomo povišali. Kljub nesigurnemu dogajanju na trgu, ko so mnogi odjemalci čez noč ostali brez dobavitelja električne energije, smo pri GEN-I ohranjali zanesljivost dobave, pred visokimi podražitvami vse do konca avgusta 2022 v celoti zaščitili obstoječe stranke, hkrati pa medse sprejeli še preko 56.000 novih.
Naš tržni delež pri prodaji električne energije segmentu gospodinjskih odjemalcev je tako v lanskem letu narastel na 34,9 %. S svojimi ravnanji pa smo ponovno pokazali, da do najranljivejše skupine odjemalcev čutimo izjemno družbeno odgovornost in da sta nam medsebojno zaupanje ter zanesljivost dobave zelo pomembni.
Vsakodnevno si prizadevamo, da odjemalcem nudimo odlično izkušnjo in na njihova vprašanja odgovorimo hitro ter zanesljivo.
V letu 2022 smo prejeli skoraj 318.000 klicev in odgovorili na preko 134.000 elektronskih sporočil. Ob tem smo zasledovali naš slogan: »Zadovoljna stranka je naš uspeh« in se trudili, da za vsakega odjemalca najdemo zanj najustreznejšo rešitev v najkrajšem možnem času.
Naš trud so opazile tudi stranke, ki so nam po končanem telefonskem klicu skupno poslale skoraj 37.000 SMS ocen glede zadovoljstva z opravljenim pogovorom. Na lestvici od 1 (zelo nezadovoljen) do 5 (zelo zadovoljen) so nam namenile izjemno visoko oceno, in sicer 4,82.
Poleg odlične izkušnje za naše odjemalce si prizadevamo, da bi bila naša skupna prihodnost obarvana zeleno. Našim gospodinjskim in malim poslovnim odjemalcem zato dobavljamo električno energijo iz obnovljivih virov sonca in vode oziroma jedrske energije, jih spodbujamo k brezpapirnemu poslovanju in skrbimo za digitalizacijo procesov. Želimo si, da bi se nam na poti varovanja okolja pridružilo čim več ljudi, saj lahko z majhnimi odločitvami pomembno prispevamo k ohranjanju planeta za prihodnje generacije.
Obstoječe odjemalce spodbujamo k aktivaciji portala Moj GEN-I, kjer lahko spremljajo svojo porabo, izdane račune, predvsem pa poenostavijo poslovanje z nami. Na portalu lahko uredijo vse potrebno brez tiskanja dokumentov, fizičnega podpisovanja dokumentacije in izkoristijo prednosti komunikacije z nami neposredno preko portala Moj GEN-I.
Z odločitvijo za prejemanje računov izključno v elektronski obliki, pomembno prispevate k varovanju okolja. Prav tako pa lahko naši odjemalci še dodatno prihranijo, saj jih na določenih cenikih nagradimo z EKO popustom za prejemanje računov v elektronski obliki.