Pogosta vprašanja
Podatki, ki jih potrebujete za zamenjavo dobavitelja, so naslednji:
- podatki podjetja (naziv, naslov in davčna številka),
- kontaktni podatki podpisnika pogodbe – telefonska številka in/ali elektronski naslov,
- številka in naslov merilnega mesta,
- številka transakcijskega računa, če želite vzpostaviti plačevanje preko direktne obremenitve – trajnika.
Podatke najdete tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju obrazca vam lahko pomagajo tudi naši prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558, in sicer od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro.
Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna.
Ne. Ko pošljete podpisano pogodbo nazaj na GEN-I, ste storili vse potrebno. Za vse postopke prekinitve dosedanjih pogodb v vašem imenu brezplačno poskrbimo mi.
Zamenjava dobavitelja je običajno urejena v nekaj dneh, najkasneje pa v 21 dneh od poslane vloge vašemu distribucijskemu operaterju (tj. lokalni elektro).
Da, seveda. Za zamenjavo dobavitelja preprosto izpolnite naš spletni obrazec, lastnik merilnega mesta oziroma imetnik soglasja za priključitev pa mora podpisati soglasje imetnika soglasja za priključitev in s tem poda soglasje, da soglaša z vašo uporabo merilnega mesta.
Ne. Dobavitelj ne more vplivati na kakovost dobavljene električne energije.