Hamburger
Icon Omrežnina Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Omrežnina

Oktobra 2024 je stopil v veljavo nov način obračunavanja energije. Preberite si več o spremembah, ki jih prinaša.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Izračunajte prihranek

Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

PODPORA / ELEKTRIČNA ENERGIJA / ODPRAVLJANJE TEŽAV IN OBRAVNAVA PRITOŽB / OBRAVNAVA PRITOŽB

Obravnava pritožb

Informacije o reklamacijah in pritožbah.

Informacija gospodinjskim odjemalcem električne energije in zemeljskega plina o reklamacijah in pritožbah

 

(na podlagi 27. člena Zakona o oskrbi z električno energijo, Uradni list RS, št. 172/21 s spremembami in dopolnitvami in 17. člena Zakona o oskrbi s plini, Uradni list RS, št. 204/21 s spremembami in dopolnitvami)


Dobavitelj električne energije in zemeljskega plina, GEN-I, trgovanje in prodaja električne energije, d.o.o., Vrbina 17, SI - 8270 Krško, se obvezuje, da bo pri reševanju reklamacij in pritožb upošteval vse pravice, ki pripadajo končnim odjemalcem.


V zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi električne energije oziroma zemeljskega plina, vključno z nedoseganjem ravni kakovosti storitev iz pogodbe, lahko končni odjemalec električne energije in/ali gospodinjski odjemalec zemeljskega plina:


1. Najprej vloži pisno reklamacijo pri dobavitelju, in sicer na naslov GEN-I, trgovanje in prodaja električne energije, d.o.o., 8270 Krško, Ulica Vinka Vodopivca 45 a, 5000 Nova Gorica ali elektronske pošte elektrika@gen-i.si (v primeru, če se reklamacija nanaša na domnevno kršitev dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi električne energije) ali plin@gen-i.si (v primeru, če se reklamacija nanaša na domnevno kršitev dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina). Če se končni odjemalec električne energije/gospodinjski odjemalec zemeljskega plina ne strinja z dobaviteljevim odgovorom o reklamaciji, lahko ponovno vloži pisno reklamacijo na zgoraj navedeni naslov.


2. Če dobavitelj reklamaciji ne ugodi najpozneje v roku enega meseca ali zahtevku odjemalca ne ugodi v celoti oz. v primeru nestrinjanja z dokončno odločitvijo dobavitelja (drugim odgovorom) o reklamaciji v zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja pri izvajanju pogodbe o dobavi električne energije oziroma zemeljskega plina lahko gospodinjski odjemalec električne energije/zemeljskega plina vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: postopek IRPS) pri Evropskemu centru za reševanje sporov - ECDR (v nadaljevanju: imenovani izvajalec IRPS).


Pobuda bo v okviru postopka IRPS obravnavana s strani imenovanega izvajalca IRPS skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (UL RS, št. 81/2015).
Gospodinjski odjemalec pobudo za postopek IRPS vloži neposredno pri imenovanem izvajalcu IRPS. Podrobnejše informacije v zvezi s postopkom IRPS lahko gospodinjski odjemalci pridobijo neposredno na spletni strani www.ecdr.si ali preko e-pošte info@ecdr.si oziroma tel. št. 00386 8 20 56 590 imenovanega izvajalca IRPS.


Gospodinjskemu odjemalcu je na voljo tudi platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo gospodinjskim odjemalcem na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr


Za končne odjemalce električne energije, ki niso gospodinjski odjemalci, se zagotavlja izvensodni postopek reševanja sporov skladno z zakonom, ki ureja mediacijo v civilnih in gospodarskih zadevah. Končni odjemalec električne energije dobavitelju električne energije pisno pošlje predlog za začetek izvensodne mediacije na naslov GEN-I, trgovanje in prodaja električne energije, d.o.o., 8270 Krško, Ulica Vinka Vodopivca 45 a, 5000 Nova Gorica ali po e-pošti na elektrika@gen-i.si. Na predlog dobavitelj električne energije odgovori najpozneje v roku enega meseca. Končni odjemalec električne energije in dobavitelj električne energije se sporazumno dogovorita o izboru izvajalca mediacije, poteku mediacije, o stroških postopka, ter o vseh drugih vprašanjih vezanih na postopek izvensodne mediacije vse z namenom mirne rešitve spora.


GEN-I, trgovanje in prodaja električne energije, d.o.o. Vrbina 17, SI - 8270 Krško

Scroll