Hamburger
Icon Omrežnina Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Omrežnina

Oktobra 2024 je stopil v veljavo nov način obračunavanja energije. Preberite si več o spremembah, ki jih prinaša.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Izračunajte prihranek

Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

PODPORA / TRAJNOSTNE STORITVE / E-MOBILNOST

E-mobilnost

Pomembne informacije o storitvi E-mobilnost.

  • Enostavno polnjenje z aplikacijo ali kartico.
  • Mesečno plačilo na računu za električno energijo in/ali zemeljski plin.
  • Široka mreža več kot 100.000 polnilnic po celi Evropi.
  • Pregled nad zgodovino polnjenj v aplikaciji Moj GEN-I Charge.
  • Dostop do interaktivnega zemljevida in cenika naše mreže polnilnic.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Storitev E-mobilnost lahko enostavno naročite neposredno na portalu Moj GEN-I. V zavihku Storitve izpolnite obrazec za registracijo in naročite želeno število uporabniških kartic. Če portala še ne uporabljate, se najprej registrirajte na portalu Moj GEN-I in nato izpolnite obrazec za registracijo za storitev E-mobilnosti. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Cena storitve je sestavljena iz mesečne naročnine na storitev in posameznih polnjenj. Cena naročnine znaša 1,22 € na mesec na uporabniško kartico. Prejem kartice je brezplačen. Cenik na posameznih polnilnic je dostopen v našem interaktivnem zemljevidu.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Tako strošek storitve kot tudi znesek vseh polnjenj vam bomo zaračunali na vašem mesečnem računu za električno energijo in/ali zemeljski plin.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Za aktivacijo storitve je potrebno naročilo vsaj 1 kartice.

Maksimalno število naročenih uporabniških kartic je 10.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Vaša uporabniška kartica ne bo avtomatsko delovala. Pred prvo uporabo je potrebna registracija v aplikacijo Moj GEN-I Charge skladno z vsebino in pogoji storitve E-mobilnost. Storitev uporabe se vam bo začela zaračunavati naslednji mesec od veljavne sklenitve Pogodbe o E-mobilnosti GEN-I, d. o. o. Prvi strošek storitve E-mobilnost se vam bo zaračunal na prvem naslednjem mesečnem računu za dobavo električne energije in/ali zemeljskega plina in tako naprej na vseh sledečih.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Aplikacija Moj GEN-I Charge ima vgrajen interaktiven zemljevid polnilnih postaj, ki vam nudi informacije o najbližji polnilni postaji in natančne podatke o številu priključkov, njihovi priključni moči, zasedenosti posameznega priključka in ceni polnjenja na posamezni polnilnici. Pogosto obiskane polnilnice lahko dodate na seznam priljubljenih. Do zemljevida lahko dostopate tukaj.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

AC (počasna polnilnica) je oznaka za polnilno postajo, ki omogoča počasno do srednje hitro polnjenje z izmeničnim tokom. Maksimalna razpoložljiva moč polnjenja je do 22 kW.

DC (hitra polnilnica) je oznaka za polnilno postajo, ki omogoča hitro polnjenje z enosmernim tokom. Tipična moč polnjenja je med 50 kW in 150 kW (oziroma nad 50 kW).

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Polnjenje električnega vozila lahko aktivirate s pomočjo uporabniške kartice, ki jo naročite ob registraciji, ali z uporabo aplikacije Moj GEN-I Charge, ki jo lahko prenesete iz spletnih trgovin Google Play in App Store.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

V primeru težav s polnjenjem, lahko prijavo napake oddate po elektronski pošti ali po telefonu. Proces reševanja bo hitrejši, če posredujete številko kartice, ID polnilnice, datum in uro (vsaj zjutraj/zvečer) in opis težave. Če je težava z aplikacijo tudi posnetek zaslona, model mobilne naprave in verzijo operacijskega sistema. Če gre za nedelujočo polnilnico, napako sporočite upravljalcu na telefonsko številko, ki je zavedena na polnilnici.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Če storitve ne želite več uporabljati, lahko kartico enostavno prekličete na portalu Moj GEN-I.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Enostavno prekličete dosedanjo naročnino na portalu Moj GEN-I.si in ponovno naročite storitev na želenem merilnem mestu.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Ne. Naročanje storitve je možno samo na portalu Moj GEN-I. Portal je preprost za uporabo, zato vam svetujemo, da se na portal čim prej registrirate in začnete koristiti prednosti digitalnega poslovanja.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Scroll