Hamburger
Icon Oddaja števčnega stanja Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Izračunajte prihranek Icon Naš kontakt
Nazaj
Oddaja števčnega stanja

Še nimate števca, ki omogoča daljinsko odčitavanje porabe električne energije? Števčno stanje za obračun električne energije po vaši dejanski porabi nam lahko mesečno sporočate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Izračunajte prihranek

Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

PODPORA / TRAJNOSTNE STORITVE / E-MOBILNOST

E-mobilnost

Pomembne informacije o storitvi E-mobilnost.

  • Enostavno polnjenje z aplikacijo ali kartico.
  • Mesečno plačilo na računu za električno energijo in/ali zemeljski plin.
  • Široka mreža več kot 100.000 polnilnic po celi Evropi.
  • Pregled nad zgodovino polnjenj v aplikaciji Moj GEN-I Charge.
  • Dostop do interaktivnega zemljevida in cenika naše mreže polnilnic.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Storitev E-mobilnost lahko enostavno naročite neposredno na portalu Moj GEN-I. V zavihku Storitve izpolnite obrazec za registracijo in naročite želeno število uporabniških kartic. Če portala še ne uporabljate, se najprej registrirajte na portalu Moj GEN-I in nato izpolnite obrazec za registracijo za storitev E-mobilnosti. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Cena storitve je sestavljena iz mesečne naročnine na storitev in posameznih polnjenj. Cena naročnine znaša 1,22 € na mesec na uporabniško kartico. Prejem kartice je brezplačen. Cenik na posameznih polnilnic je dostopen v našem interaktivnem zemljevidu.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Tako strošek storitve kot tudi znesek vseh polnjenj vam bomo zaračunali na vašem mesečnem računu za električno energijo in/ali zemeljski plin.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Za aktivacijo storitve je potrebno naročilo vsaj 1 kartice.

Maksimalno število naročenih uporabniških kartic je 10.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Vaša uporabniška kartica ne bo avtomatsko delovala. Pred prvo uporabo je potrebna registracija v aplikacijo Moj GEN-I Charge skladno z vsebino in pogoji storitve E-mobilnost. Storitev uporabe se vam bo začela zaračunavati naslednji mesec od veljavne sklenitve Pogodbe o E-mobilnosti GEN-I, d. o. o. Prvi strošek storitve E-mobilnost se vam bo zaračunal na prvem naslednjem mesečnem računu za dobavo električne energije in/ali zemeljskega plina in tako naprej na vseh sledečih.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Aplikacija Moj GEN-I Charge ima vgrajen interaktiven zemljevid polnilnih postaj, ki vam nudi informacije o najbližji polnilni postaji in natančne podatke o številu priključkov, njihovi priključni moči, zasedenosti posameznega priključka in ceni polnjenja na posamezni polnilnici. Pogosto obiskane polnilnice lahko dodate na seznam priljubljenih. Do zemljevida lahko dostopate tukaj.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

AC (počasna polnilnica) je oznaka za polnilno postajo, ki omogoča počasno do srednje hitro polnjenje z izmeničnim tokom. Maksimalna razpoložljiva moč polnjenja je do 22 kW.

DC (hitra polnilnica) je oznaka za polnilno postajo, ki omogoča hitro polnjenje z enosmernim tokom. Tipična moč polnjenja je med 50 kW in 150 kW (oziroma nad 50 kW).

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Polnjenje električnega vozila lahko aktivirate s pomočjo uporabniške kartice, ki jo naročite ob registraciji, ali z uporabo aplikacije Moj GEN-I Charge, ki jo lahko prenesete iz spletnih trgovin Google Play in App Store.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

V primeru težav s polnjenjem, lahko prijavo napake oddate po elektronski pošti ali po telefonu. Proces reševanja bo hitrejši, če posredujete številko kartice, ID polnilnice, datum in uro (vsaj zjutraj/zvečer) in opis težave. Če je težava z aplikacijo tudi posnetek zaslona, model mobilne naprave in verzijo operacijskega sistema. Če gre za nedelujočo polnilnico, napako sporočite upravljalcu na telefonsko številko, ki je zavedena na polnilnici.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Če storitve ne želite več uporabljati, lahko kartico enostavno prekličete na portalu Moj GEN-I.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Enostavno prekličete dosedanjo naročnino na portalu Moj GEN-I.si in ponovno naročite storitev na želenem merilnem mestu.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Ne. Naročanje storitve je možno samo na portalu Moj GEN-I. Portal je preprost za uporabo, zato vam svetujemo, da se na portal čim prej registrirate in začnete koristiti prednosti digitalnega poslovanja.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Scroll