Hamburger
Icon Oddaja števčnega stanja Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Izračunajte prihranek Icon Naš kontakt
Nazaj
Oddaja števčnega stanja

Še nimate števca, ki omogoča daljinsko odčitavanje porabe električne energije? Števčno stanje za obračun električne energije po vaši dejanski porabi nam lahko mesečno sporočate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek–petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Izračunajte prihranek

Svoje prihranke lahko hitro in enostavno izračunate kar sami z uporabo našega spletnega kalkulatorja.

PODPORA / ZEMELJSKI PLIN / PORTAL MOJ GEN-I

Portal Moj GEN-I

Pomoč pri uporabi portala Moj GEN-I.

Na enem mestu uredite vse, kar potrebujete 

Prihranite svoj čas za najpomembnejše stvari.   

Upravljajte z zemeljskim plinom na portalu Moj GEN-I.   

Hitro in enostavno.  

Izkoristite prednosti digitalnega poslovanja, ki jih ponuja portal Moj GEN-I:   

  • enostavna in hitra oddaja števčnega stanja,  
  • pregled nad vašo porabo energije,  
  • prejemanje računov in spremljanje arhiva preteklih plačil,  
  • ureditev pošiljanja pomembnih obvestil, kot sta opomnik za oddajo števčnega stanja ali obvestilo o prejetem računu na vaš elektronski naslov ali mobilni telefon,  
  • sodelovanje v akcijskih ponudbah z enim klikom,  
  • naročilo na storitev E-mobilnost,  
  • izračun vašega ogljičnega odtisa,  
  • komunikacija z našimi svetovalci ali naročilo njihovega povratnega klica.   

Postanite uporabnik portala še danes!  

Izberite hitro in enostavno upravljanje svojega naročniškega razmerja. Na portalu imate na enem mestu celosten pregled nad svojo porabo, plačili in računi. Poleg tega portal ponuja še številne druge prednosti digitalnega poslovanja, kot so:

  • sporočanje števčnih stanj brez čakalnih vrst in nastavitev brezplačnega SMS opomnika, ki vas vsak mesec spomni na oddajo števčnega stanja; 
  • pristopanje k aktualnim akcijskim ponudbam;
  • urejanje načina plačila vaših računov;
  • enostavna in hitra komunikacija z našimi svetovalci.   

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

1. Na naslovu za registracijo na portalu  vpišite svoj aktiven elektronski naslov, in sicer tisti, ki ste ga podali ob sklepanju pogodbe. Če tega ne uporabljate več,  se lahko registrirate tudi z drugim naslovom. Vpisan elektronski naslov bo veljal kot vaše uporabniško ime. Nato izberite poljubno geslo, vnesite manjkajoče podatke in jih potrdite s klikom na gumb Registracija. 

2. Na elektronski naslov boste prejeli potrditveno sporočilo s povezavo, na katero kliknite oziroma jo prekopirajte v brskalnik za aktivacijo vašega uporabniškega računa.  

3. Po prejemu potrdila, da je bil vaš uporabniški račun uspešno aktiviran, se v Moj GEN-I prijavite z izbranim uporabniškim imenom in geslom.  

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Na domači strani Moj GEN-I v obrazcu za prijavo v uporabniški račun kliknite na povezavo »Pozabil sem geslo« in vnesite svoj elektronski naslov (uporabniško ime). Poslali vam bomo potrditveno povezavo, na katero kliknite za ponastavitev gesla. Na elektronski naslov boste prejeli novo geslo, ki ga lahko po ponovnem vstopu v vaš uporabniški račun spremenite v zavihku Nastavitve. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Seveda, kadar je na voljo akcija, lahko k njej pristopite neposredno prek portala. Kliknite na ikono uporabniškega profila desno na vrhu strani, na izpustnem meniju kliknite »Nastavitve«, nato pa izberite zavihek »Akcija« ter potrdite izbiro želene akcije. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Trenutno portal še ni na voljo kot mobilna aplikacija.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Sprememba uporabniškega imena ni možna. Če elektronskega naslova, povezanega s portalom, ne uporabljate več, nam to sporočite na portalu Moj GEN-I, v zavihku Pošljite nam sporočilo, da vaše uporabniško ime deaktiviramo. Nato z novim elektronskim naslovom ponovno opravite registracijo na portalu.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Svetujemo vam, da pregledate poštni predal s promocijami in vsiljeno pošto. V kolikor sporočila tudi tam ne najdete, nas o tem obvestite na plin@gen-i.si.  

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Portal je namenjen našim pogodbenim strankam, hkrati pa ga lahko uporabljajo tudi druge osebe. Portal namreč ponuja 3 različne dostope – polni, pooblaščeni in omejeni dostop.

  • Uradni podpisnik pogodbe ima polni dostop in lahko drugim uporabnikom dodeli različne vrste dostopov do podatkov o merilnih mestih. 
  • Pri omejenem dostopu je uporabnik omejen na vpogled v podatke o porabi merilnega mesta od dneva, ko mu je bil dodeljen dostop, poleg tega pa ima možnost oddaje števčnega stanja.
  • Pri pooblaščenem dostopu lahko uporabnik odda števčno stanje in si ogleda podatke o porabi merilnega mesta, poleg tega pa ima vpogled tudi v druge podatke merilnega mesta (vključno s pogodbenimi podatki) ter v izdane račune z možnostjo njihove reklamacije. Uporabnik lahko ureja naslove za prejemanje računov ter načine prejemanja in plačevanja računov, ne more pa pristopiti k akcijam ali podeliti dostopa do podatkov drugim uporabnikom. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Za lažji in hitrejši začetek uporabe portala boste v nekaj dneh po uspešni zamenjavi dobavitelja prejeli elektronsko sporočilo s pobudo za aktiviranje vašega uporabniškega računa. V sporočilu so navedena vsa navodila, kako začeti z uporabo portala Moj GEN-I. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Scroll