Hamburger
Icon Oddaja števčnega stanja Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Oddaja števčnega stanja

Še nimate števca, ki omogoča daljinsko odčitavanje porabe električne energije? Števčno stanje za obračun električne energije po vaši dejanski porabi nam lahko mesečno sporočate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek - petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Pametna energija
PODPORA / ZEMELJSKI PLIN

Števec in števčno stanje

Kako odčitati in oddati vaše števčno stanje.

Plačajte toliko, kolikor porabite  

Sporočite nam svoje števčno stanje in si zagotovite račune za zemeljski plin po vaši dejanski porabi. Števčno stanje lahko oddate zadnjih 5 dni v mesecu, za oddajo števčnega stanja pa so vam na voljo različne možnosti, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.   

Oddaja števčnega stanja prek portala Moj GEN-I



Postopek je hiter in preprost. V obrazec vpišite števčno stanje, izberite datum popisa in ga potrdite. Aktivirate si lahko tudi brezplačen SMS opomnik, ki vas bo vsak mesec opomnil na rok za oddajo števčnega stanja. Poleg tega lahko na portalu tudi pregledujete preteklo porabo.  

Do portala lahko dostopate tukaj.

Oddaja števčnega stanja s sporočilom SMS



Med popisom števca lahko števčno stanje najhitreje oddate kar neposredno iz svojega mobilnega telefona. Pošljite SMS z aktualnim števčnim stanjem na telefonsko številko 030 200 111.  

V SMS sporočilo vpišite:

  • ključno besedo STANJE,
  • oznako ZP,
  • številko merilnega mesta (najdete jo na vrhu druge strani računa za zemeljski plin),
  • aktualno stanje.

 

Poslani SMS vam bo obračunal vaš ponudnik mobilnih storitev v skladu z vašim paketom in veljavnim cenikom ponudnika. Ob uspešni oddaji števčnega stanja boste z naše strani prejeli brezplačno potrditveno SMS sporočilo. Številka 030 200 111 je namenjena le sprejemu SMS sporočil s števčnimi stanji.  

 

POMEMBNO

Svetujemo vam, da sporočate dejansko stanje števca, kot je razvidno iz plinomera. Če bo odčitek odstopal od ocenjene porabe, ga vaš operater distribucijskega sistema ni dolžan upoštevati, kar pomeni, da bo račun izstavljen po pavšalu. V primeru neskladja lahko opravijo tudi izredno kontrolo plinomera in obisk zaračunajo skladno z njihovim cenikom.

Postopek je hiter in preprost. V obrazec vpišite števčno stanje in ga potrdite. Aktivirate si lahko tudi brezplačen SMS opomnik, ki vas bo vsak mesec opomnil na rok za oddajo števčnega stanja. Hkrati pa lahko na portalu tudi pregledujete preteklo porabo.   

Do portala lahko dostopate  tukaj.  

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Med popisom števca lahko števčno stanje najhitreje oddate kar neposredno iz vašega mobilnega telefona. Enostavno pošljite SMS z aktualnim števčnim stanjem na telefonsko številko 030 200 111.  

V  SMS sporočilo vpišite:  

  • ključno besedo STANJE,    
  • oznako ZP, 
  • številko odjemnega mesta (najdete jo na vrhu druge strani računa za zemeljski plin) ter  
  • aktualno stanje.    

Poslani SMS vam bo obračunal vaš ponudnik mobilnih storitev v skladu z vašim paketom in veljavnim cenikom ponudnika. Ob uspešni oddaji stanja boste z naše strani prejeli potrditveno sporočilo SMS, ki je za vas brezplačno. Številka 030 200 111 je namenjena le sprejemu SMS sporočil s števčnimi stanji. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Ne. Sporočanje stanja priporočamo, če želite prejemati račune po dejanski porabi. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Načinov za oddajo števčnih stanj je več:  

  • najenostavneje ga oddate prek portala Moj GEN-I. Registrirajte se in začnite koristiti številne prednosti digitalnega poslovanja, kot so hitra oddaja števčnega stanja, pregled nad porabo ter preprosta in hitra komunikacija z nami; 
  • druga možnost je oddaja števčnega stanja s SMS sporočilom na 030 200 111. Za podrobnejša navodila si oglejte video posnetek kako sporočiti števčno stanje, ki se nahaja zgoraj. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Za prejemanje računov po dejanski porabi je potrebno stanje sporočiti enkrat mesečno, in sicer znotraj zadnjih 5 dni v mesecu. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Ne. Številka merilnega mesta je obvezen podatek za oddajo števčnega stanja.

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Račun za zemeljski plin bo izstavljen po ocenjeni porabi (pavšalu), pri naslednjem sporočenem števčnem stanju pa bo narejen poračun. Priporočamo vam, da si na portalu Moj GEN-I aktivirate prejemanje SMS opomnika za oddajo števčnega stanja, ki vas vsak mesec pravočasno spomni na rok za oddajo.  

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Svetujemo vam, da nas čim prej ali najkasneje do 3. dne v mesecu o tem obvestite na elektronski naslov plin@gen-i.si

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Plinomer ima samo eno številčnico, na kateri je prikazana poraba zemeljskega plina v kubičnih metrih (oznaka m3). Na številčnici je prikazan niz 8 številk, pri čemer so zadnja 3 števila decimalke. Pri popisu števčnega stanja je treba popisati le številke do decimalne vejice.  

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Gradient Top
Gradient Bottom
Scroll