Zamenjava dobavitelja še nikoli ni bila preprostejša
Si predstavljate, da lahko dobavitelja zamenjate na enostaven način brez stresa? Pri GEN-I vam celoten postopek zamenjave dobavitelja poenostavimo in pogodbo pošljemo kar na vaš elektronski naslov. Podpišete jo le z enim klikom, za kar ne potrebujete nobenega posebnega certifikata.
Vse potrebne podatke za zamenjavo najdete na zadnjem računu vašega obstoječega dobavitelja.
Odločite se za način zamenjave, ki vam najbolj ustreza:
- izpolnite spletni obrazec v celoti sami,
- v drugem koraku spletnega obrazca naložite fotografijo računa svojega trenutnega dobavitelja in mi vam bomo posredovali pogodbo z vašimi podatki,
- pokličite nas na 080 1558 in vse uredite s hitrim klicem.
Pred podpisom pogodbe si lahko tukaj ogledate vzorec pogodbe za gospodinjske odjemalce. Gospodinjski odjemalec, ki se šteje za potrošnika, skladno z določili zakona, ki ureja varstvo potrošnikov, lahko pri pogodbah sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, za uveljavitev njegove pravice odstopa od pogodbe v roku 14 (štirinajst) dni od sklenitve pogodbe, uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, dostopen tukaj.
Vzorec pogodbe za male poslovne odjemalce pa si lahko ogledate tukaj.
Koliko časa traja zamenjava dobavitelja?
Takoj, ko z vaše strani prejmemo podpisano pogodbo, bomo začeli s postopkom zamenjave dobavitelja pri vašem distribucijskem operaterju. Zamenjava bo urejena najkasneje v 21 dneh od oddaje našega zahtevka, o poteku zamenjave dobavitelja pa vas bomo sproti obveščali.
Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna.
Postopek zamenjave dobavitelja je zelo enostaven:
1. Izpolnite spletni obrazec za zamenjavo dobavitelja v celoti sami ali v drugem koraku spletnega obrazca naložite sliko/pdf zadnjega računa za elektriko, na podlagi katerega vam bomo pripravili pogodbeno dokumentacijo.
2. Pri elektronski sklenitvi pogodbe boste na svoj elektronski naslov prejeli celotno pogodbeno dokumentacijo in jo le z enim klikom elektronsko podpisali.
3. Pri sklenitvi pogodbe v fizični obliki boste celotno dokumentacijo prejeli na svoj stalni naslov. Dokumentaciji bo priložena tudi kuverta z že plačano poštnino, v kateri nam vrnete en izvod podpisane pogodbe.
4. Vse drugo bomo za vas uredili mi.
Podatki, ki jih potrebujete za zamenjavo dobavitelja, so naslednji:
- osebni podatki podpisnika pogodbe (ime, priimek, stalno prebivališče in davčna številka),
- kontaktni podatki podpisnika pogodbe – telefonska številka in/ali elektronski naslov,
- številka in naslov merilnega mesta,
- osebni podatki lastnika merilnega mesta, če lastnik in podpisnik pogodbe nista ista oseba,
- številka transakcijskega računa, če želite vzpostaviti plačevanje preko direktne obremenitve – trajnika.
Podatke najdete tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju obrazca vam lahko pomagajo tudi naši prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558, in sicer od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro.
Zamenjava dobavitelja je običajno urejena v nekaj dneh, najkasneje pa v 21 dneh od poslane vloge vašemu distribucijskemu operaterju (tj. lokalni elektro).
Ne. Ob zamenjavi dobavitelja ne bo prišlo do prekinitve dobave električne energije.
Pri števcih, ki omogočajo daljinsko odčitavanje, bomo števčno stanje ob zamenjavi pridobili samodejno s strani vašega distribucijskega operaterja. Če pa vaš števec daljinskega odčitavanja ne omogoča, vas bomo po potrjeni zamenjavi kontaktirali ter vas prosili za števčno stanje.
Ne. Dobavitelj ne more vplivati na kakovost dobavljene električne energije.
Da. Odstop od pogodbe je za gospodinjske odjemalce brezplačen, pri čemer pa morate prej poravnati svoje obveznosti do GEN-I (račune za elektriko, morebitne odškodninske odgovornosti in drugo). V primeru prenehanja pogodbe morate skleniti novo pogodbo o dobavi z izbranim dobaviteljem in izvesti postopek zamenjave dobavitelja.
Podpis nove pogodbe je obvezen v 3 primerih:
- če ste na novo priključeni v omrežje – npr. zaradi novogradnje, ki dotlej še ni bila vključena ali če je potrebna ponovna priključitev (če je bilo merilno mesto odklopljeno),
- če ste novi lastnik merilnega mesta oziroma če je prišlo do spremembe na merilnem mestu – zaradi prepisa merilnega mesta na nekoga drugega (prodaja nepremičnine),
- ob zamenjavi dobavitelja električne energije.
Pri GEN-I omogočamo sklenitev pogodbe na daljavo brez posebnih certifikatov, potrebujete le računalnik ali mobilni telefon, povezavo do interneta in elektronski naslov. Vso pogodbeno dokumentacijo vam pri sklenitvi pogodbe na daljavo pošljemo neposredno na vaš elektronski naslov, za podpis pa je potreben le klik na gumb v sporočilu. Po kliku vam na vaš elektronski naslov pošljemo izvod podpisane pogodbene dokumentacije, en izvod pa posredujemo distribucijskemu operaterju, ki skrbi za beleženje zamenjav in sprememb na merilnih mestih. Ko z njihove strani prejmemo odgovor, vas o tem obvestimo.
Odčitavanje števca bo potekalo enako kot pred zamenjavo. Za to namreč skrbi distribucijski operater, ki se z zamenjavo dobavitelja ne spremeni.
Ne. Ko pošljete podpisano pogodbo nazaj na GEN-I, ste storili vse potrebno. Za vse postopke prekinitve dosedanjih pogodb v vašem imenu brezplačno poskrbimo mi.
Ne. Zamenjava dobavitelja se izvede v sistemu, zato niso potrebni posegi na vaši napeljavi ali omrežju. Vaš distribucijski operater se z zamenjavo dobavitelja ne spremeni.
Ne. To lahko naredi samo distribucijski operater (vaš lokalni elektro) ne glede na to, katerega dobavitelja električne energije izberete. Z nami pa lahko sklenete pogodbo o dobavi električne energije, ki jo boste potrebovali pri urejanju priklopa.
Najprej morate pri svojem distribucijskemu operaterju, ki je geografsko določen (Elektro Celje d.d., Elektro Ljubljana d.d., Elektro Maribor d.d., Elektro Gorenjska d.d., Elektro Primorska d.d.), pridobiti soglasje za priklop. Na podlagi soglasja vam v primeru novogradnje zgradijo priključek. V nadaljevanju sklenete pogodbo o dobavi električne energije z GEN-I.
Na osnovi posredovanih podatkov boste v nekaj dneh po elektroski pošti ali po navadni pošti prejeli v podpis vso potrebno dokumentacijo, ki jo preberite in preglejte navedene podatke. Če pogodbeno dokumentacijo prejmete v elektonski obliki je za podpis potreben le en klik, po kliku bomo podpisano dokumentacijo prejeli samodejno. Če pa dokumentacijo prejmete po navadni pošti, nam podpisana izvoda pogodbe in morebitne druge dokumente vrnite v priloženi kuverti z že plačano poštnino.
Po prejemu popolne dokumentacije vam bomo po elektronski ali navadni pošti vrnili vaš izvod. Na osnovi obojestransko podpisane pogodbe o dobavi električne energije lahko pri distribucijskem operaterju uredite priklop in podpišete Pogodbo o uporabi sistema končnega odjemalca.
Ne, pogodba za dobavo električne energije za gospodinjske odjemalce je brez vezave.
Zamenjava dobavitelja je vseeno možna, urediti pa je treba ustrezno spremembo na merilnem mestu (sprememba plačnika in/ali lastnika na merilnem mestu). Navodila za urejanje sprememb najdete tukaj. Za dodatne informacije in pojasnila nas lahko od ponedeljka do sobote od 8. do 20. ure pokličete na našo brezplačno telefonsko številko 080 1558.
Da, seveda. Za zamenjavo dobavitelja preprosto izpolnite naš spletni obrazec, lastnik merilnega mesta oziroma imetnik soglasja za priključitev pa mora podpisati soglasje imetnika soglasja za priključitev in s tem poda soglasje, da soglaša z vašo uporabo merilnega mesta.