Hamburger
Icon Oddaja števčnega stanja Icon Zamenjajte dobavitelja Icon Naš kontakt
Nazaj
Oddaja števčnega stanja

Še nimate števca, ki omogoča daljinsko odčitavanje porabe električne energije? Števčno stanje za obračun električne energije po vaši dejanski porabi nam lahko mesečno sporočate prek portala Moj GEN-I ali s sporočilom SMS.

Zamenjajte dobavitelja

Vse potrebno za menjavo ali izbiro dobavitelja v vašem imenu naredimo mi. Vi nam posredujete le svoje podatke in izberete način za podpis pogodbe.

Naš kontakt
Ponedeljek - petek: od 8. do 20. ure Sobota: od 8. do 14. ure Nedelja in prazniki: zaprto
Pametna energija
PODPORA / ZEMELJSKI PLIN / ODPRAVLJANJE TEŽAV IN OBRAVNAVA PRITOŽB

Napake in težave na omrežju

Informacije o tem, kako ravnati v primeru težav na omrežju.

V primeru kakršnih koli napak ali težav s plinskim omrežjem se nemudoma obrnite na pristojnega operaterja distribucijskega sistema zemeljskega plina oziroma pokličite gasilce na 112 ali policijo na 113. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne

Nemudoma kontaktirajte pristojnega operaterja distribucijskega sistema zemeljskega plina oziroma pokličite gasilce na 112 ali policijo na 113. 

Smo vam s to informacijo pomagali?
Thumbs up Da
Thumbs down Ne
Gradient Top
Gradient Bottom
Scroll