Pogosta vprašanja
Postopek zamenjave dobavitelja je zelo enostaven:
1. Izpolnite spletni obrazec za zamenjavo dobavitelja v celoti sami ali v drugem koraku spletnega obrazca naložite sliko/pdf zadnjega računa za elektriko, na podlagi katerega vam bomo pripravili pogodbeno dokumentacijo.
2. Pri elektronski sklenitvi pogodbe boste na svoj elektronski naslov prejeli celotno pogodbeno dokumentacijo in jo le z enim klikom elektronsko podpisali.
3. Pri sklenitvi pogodbe v fizični obliki boste celotno dokumentacijo prejeli na svoj stalni naslov. Dokumentaciji bo priložena tudi kuverta z že plačano poštnino, v kateri nam vrnete en izvod podpisane pogodbe.
4. Vse drugo bomo za vas uredili mi.
Zamenjava dobavitelja je običajno urejena v nekaj dneh, najkasneje pa v 21 dneh od poslane vloge vašemu distribucijskemu operaterju (tj. lokalni elektro).
Ne, zamenjava dobavitelja je brezplačna.
Podatki, ki jih potrebujete za zamenjavo dobavitelja, so naslednji:
- podatki podjetja (naziv, naslov in davčna številka),
- kontaktni podatki podpisnika pogodbe – telefonska številka in/ali elektronski naslov,
- številka in naslov merilnega mesta,
- številka transakcijskega računa, če želite vzpostaviti plačevanje preko direktne obremenitve – trajnika.
Podatke najdete tudi v Pogodbi o dostopu do distribucijskega omrežja. Pred izpolnjevanjem obrazca za zamenjavo dobavitelja pripravite enega od teh dokumentov. Pri izpolnjevanju obrazca vam lahko pomagajo tudi naši prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 1558, in sicer od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro.
Ne, za odčitavanje števca je pristojen distribucijski operater, ki tudi po zamenjavi dobavitelja ostaja nespremenjen.